Zaznacz stronę
Current Status
Not Enrolled
Price
36,90
Get Started

Kurs jest tak przygotowany, że pozwala wykonać wszystkie działania związane z zaznaczeniem firmy na mapach Google, tworzeniem i edytowaniem wizytówki zarówno na komputerze jak i na telefonie (ostatnia lekcja kursu dotyczy telefonu). Warto zobaczyć wszystkie lekcje zanim zacznie się cokolwiek robić z wizytówką swojej firmy (lekcje zawierają w różnych miejscach sporo informacji na temat konfigurowania i publikowania na wizytówce tak aby osiagnąć jak najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania dla interesujących nas haseł).

Żeby widzieć zawartość lekcji trzeba być zalogowanym na swoje konto na stronie https://reklama-internecie.pl/moje-konto/ i dopiero po zalogowaniu można otworzyć klikając zawartość każdej z lekcji (lekcje są wylistowane na dole tej strony). Konto tworzy się automatycznie przy zakupie kursu w sklepie internetowym (do logowania używany jest ten e-mail, który został podany przy zakupie). Hasło można zresetować. W przypadku problemów proszę pisać na info@reklama-intenecie.pl

Jak korzystać z kursu, wprowadzenie

Zobacz film

Jak korzystać z lekcji

Zobacz film

Opis kursu

Dlaczego warto zaznaczyć firmę na mapach Google?

– Zyskujesz nowych klientów, którzy szukają produktów lub usług oferowanych przez twoja firmę

– To nic nie kosztuje. Google nie pobiera opłat za wizytówki firmy na mapach Google

Jak działa lokalne wyszukiwanie?

Co robi osoba, która potrzebuje szybko znaleźć produkt lub usługę? Wpisuje pytanie w wyszukiwarkę Google. Jeśli szuka produktu lub usługi lokalnie wpisując np. „fryzjer Białołęka” lub „gabinet stomatologiczny Tarchomin” lub „dobra pizza Ostrołęka” Google w odpowiedzi pokaże lokalne wyniki wyszukiwania, mapkę okolicy z zaznaczonymi na niej punktami/firmami, których szuka dana osoba. Jeśli firma nie jest zaznaczona na mapach Google nie ma szans zostać wyświetlona w tych wynikach wyszukiwania.

Przykładowy wygląd wyników lokalnego wyszukiwania dla zapytania „gabinet stomatologiczny Tarchomin”

Jeśli dodasz firmę do Google, zaznaczysz swoją firmę na mapach Google zyskasz wielu nowych klientów.

TEN KURS POPROWADZI CIĘ KROK PO KROKU I UMOŻLIWI ZAZNACZENIE SWOJEJ FIRMY NA MAPACH GOOGLE.

Jak to zmieni twój biznes?

  • Zyskasz dostęp do wielu nowych klientów szukających produktów i usług takich jakie oferuje twoja firma
  • Masz wizytówkę firmy/reklamę za darmo. Google nie pobiera opłat za wyświetlanie tych informacji.
  • Lokalne wyniki wyszukiwania (mapy Google) to podstawa dla każdej firmy mającej fizyczną siedzibę nawet jeśli nie przyjmują w tej lokalizacji klientów.
  • Jeśli sprzedajesz produkty lub usługi i w jakimś rzeczywistym punkcie np. masz restaurację, gabinet kosmetyczny, naprawiasz zegarki lub organizujesz przyjęcia dla dzieci to powinieneś zaznaczyć swoją firmę na mapach Google aby dać się znaleźć klientom oraz informować ich o godzinach otwarcia swojej firmy i o usługach jakie ofrujesz.
  • Jeżeli masz siedzibę ale obsługujesz klientów lub dostarczasz towary do ich domu w konkretnym regionie (województwie, mieście, dzielnicy, osiedlu) np. dostarczasz sushi, naprawiasz sprzęt RTV, opiekujesz się dziećmi to w tych wszystkich wypadkach zaznaczenie firmy na mapach Google pozwoli ci znaleźć nowych klientów i łatwo nawiązać z nimi kontakt.

Z czego składa się ten kurs?

Część 1.

Zaznaczenie firmy na mapach Google. Dodanie firmy do Google – utworzenie wizytówki firmy na mapach.

Jak sprawdzić czy firma jest obecna, jest zaznaczona na mapach Google? Dowiesz się jak sprawdzić czy twoja firma nie ma już wcześniej utworzonej przez Google albo przez kogoś innego wizytówki na mapach Google.

– sytuacja 1) firma nie jest dodana do Google, nie jest pokazywana w tej chwili w ogóle na mapach Google. Kurs poprowadzi cię krok po kroku tak, że z łatwością sam wprowadzisz swoją firmę na mapy Google

– sytuacja 2) firma istnieje, jest już zaznaczona przez Google na mapach ale nie posiadasz administracji tych danych. Zdarza się tak, że Google sam już wprowadził informację o twojej firmie na mapę (firma istnieje już jakiś czas i Google naniósł jej obecność na mapę). W takim przypadku należy przejąć administrację tych danych aby pokazać, że jest się właścicielem firmy i móc je edytować i poprawiać informacje wedle własnych potrzeb. Pokazuję krok po kroku jak przejąć własność wizytówki, jak stać się jej właścicielem i co później i w jaki sposób możesz edytować w swojej wizytówce.

Część 2.

Dodając firmę do mapy Google tworzysz wizytówkę. Ta część kursu pokaże Ci jak edytować wizytówkę firmy na mapach Google. Jak używać panelu Google Moja Firma. Jak wprowadzić niezbędne dane, adres, telefon, stronę internetową, godziny otwarcia firmy, opisy, usługi, produkty, gdzie je zmieniać, jak dodać atrakcyjną przyciągającą uwagę okładkę. Jak dodać zdjęcia aby zachęcić klientów. Jak łatwo komunikować się z klientami dzięki wizytówce firmy na mapach Google.

Część 3

Jak sprawić aby wizytówka naszej firmy była pokazywana na górze wyników lokalnego wyszukiwania dla danego hasła. Od czego to zależy i jak poprawić swoje szanse na górę wyników lokalnego wyszukiwania dla wybranych haseł. Jak sprawnie zarządzać wizytówką, nowościami, opiniami klientów… Jak usuwać z wizytówki na mapach Google negatywne, nieprawdziwe opinie o naszej firmie.

KAŻDY UCZESTNIK KURSU OTRZYMUJE DODATKOWO DOSTĘP DO PANELU GDZIE BĘDZIE MÓGŁ ZADAĆ PYTANIE JEŚLI NAPOTKA NA TRUDNOŚCI ALBO BĘDZIE MIAŁ JAKIŚ SZCZEGÓLNY PROBLEM ZE SWOJĄ WIZYTÓWKĄ.

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla każdego właściciela firmy, który chce mieć więcej klientów i chce dowiedzieć się jak to osiągnąć
  • Dla każdego otwierającego właśnie własną firmę i dla każdej firmy, która już istnieje jakiś czas ale nie sprawdziła czy ma wizytówkę na mapach Google.
  • Dla każdego kto chce się dowiedzieć jak dodać firmę do mapy Google.
  • Dla każdego kto ma już zaznaczoną firmę na mapach Google ale ma problem z jej edytowaniem, z opiniami klientów (ich brak lub negatywne albo spamerskie opinie)

PROWADZĄCA KURS – Agata Eigner

Od ponad 15 lat zajmuję się reklamą w internecie. Prowadzę własną firmę zajmującą się wszystkimi aspektami obecności firm w internecie.

Począwszy od prawidłowo zbudowanej dla pozycjonowania strony internetowej poprzez optymalizację, pozycjonowanie, reklamę w wyszukiwarkach i obecność w mediach społecznościowych.

Moimi klientami są właściciele małych i średnich firm, którzy potrzebują rzetelnej informacji i kompleksowego spojrzenia na różne aspekty obecności ich firmy w internecie.

Pokazuję właścicielom firm cały wachlarz możliwości i pomagam wybrać i realizować właściwe działania w internecie tak aby osiągnąć maksymalną widoczność i pozyskiwać skutecznie nowych klientów przy minimalnych wydatkach. Oferuję tworzenie i obsługę nowoczesnych stron internetowych, reklamę w wyszukiwarkach, Google Ads, reklamę w mediach społecznościowych, wsparcie w rozwijaniu Instagrama, tworzenie i rozwijanie kanału Youtube, reklamę w Youtube i inne zagadnienia ważne dla widoczności firmy w internecie np. strony landingowe, zbieranie kontaktów z formularzy kontaktowych, narzędzia i systemy wysyłki sekwencji e-maili ….

Zapraszam na moje kursy każdego kto chce się dowiedzieć jak samodzielnie wykonać pewne działania w internecie lub chce zyskać orientację co powinien wybrać dla swojej firmy.

Jeśli masz pytania pisz Wyślij e-mail

UWAGA: Jeśli poniżej tej linii nie widzisz dostępnych lekcji kursu to znaczy, że nie jesteś zalogowany do swojego konta na stronie. Po dokonaniu zakupu otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem otwarcia konta. Żeby się zalogować wejdź na stonę https://reklama-internecie.pl/moje-konto/ (proszę się nie rejestrować ponownie, wystarczy się zalogować używając tego samego e-maila i hasła jakie zostało użyte w procesie zakupu kursu. Jeśli nie pamieta się hasła można w procesie logowania nadać nowe)