Reklama Google Adwords

Płatne kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google – Google AdWords są elementem całego procesu marketingu w wyszukiwarkach SEM. Są znakomitym narzędziem do szybkiego pokazania twojej witryny na najwyższych pozycjach wyników wyszukiwania dla najważniejszych dla ciebie wybranych słów kluczowych i fraz. System wyszukiwarki Google umożliwia za opłatą wyświetlenie linków sponsorowanych do twojej strony w wynikach wyszukiwarki Google oraz na stronach współpracujących w ramach programu GoogleAdSense.
Najważniejsze zalety korzystania z reklamy w Google AdWords:
– Sam określasz budżet jaki możesz wydać na kampanię reklamową, można zacząć od niewielkich kwot np. 100 zł.
– Płacisz tylko za kliknięcie w link sponsorowany czyli tylko wtedy gdy osoba zainteresowana treścią twojej reklamy przejdzie na twoją stronę internetową.
– Pełna mierzalność efektów kampanii. Dokładne informacje jakie słowa kluczowe i reklamy powodują największe konwersje (przejścia do twojej strony internetowej czy sprzedaż w twoim sklepie)
– Natychmiastowy efekt w postaci wyświetlenia płatnych linków do twojej strony na najwyższych pozycjach wyszukiwania dla istotnych dla Ciebie słów kluczowych i fraz.
– Możliwość bardzo precyzyjnego określenia czasu i geograficznej lokalizacji wyświetlania twojej reklamy w Google Adwors. Istotne dla firm prowadzących działalność lokalną.

Na koszt kampanii reklamowej zamówionej u mnie w Google AdWords składają się dwa elementy: budżet dla kampanii oraz opłata za jej przygotowanie i obsługę.
Budżet kampanii Google AdWords możesz określić sam (zależnie od możliwości finansowych swojej firmy) ale mogę też pomóc w jego oszacowaniu przygotowując propozycję planu twojej pierwszej kampanii.
Na wysokość twojego budżetu czyli koszty reklamy w Google AdWords mają wpływ takie czynniki jak:
-Ilość wybranych słów kluczowych i fraz, wielkość konkurencji dla tych wybranych słów kluczowych ich zgodność z twoją stroną internetową i przygotowaną dla ciebie reklamą (współczynnik jakości reklamy). Od tego będzie zależało ile trzeba zapłacić za kliknięcie. Warto korzystać z pomocy doświadczonej firmy w doborze słów kluczowych i tworzeniu reklamy aby obniżyć te koszty.
– czas wyświetlania reklamy i ograniczenia lokalizacji (czy kampania ma być na całą Polskę czy na konkretne województwo, miasto, promień od konkretnej lokalizacji).
Wysokość opłat za przygotowanie i prowadzenie kampanii Google AdWords zależy od ilości czasu jaki trzeba poświęcić na te operacje ale dla ułatwienia poniżej jest kilka podstawowych pakietów reklamowych z przedstawionymi dla nich opłatami.
Pakiet Startowy Google AdWords:
Dla kogo? Dla nowych klientów (nowych kont Google Adwords)
Czas trwania pierwszej kampanii – 1 miesiąc
Sugerowany budżet na pierwszą kampanię 100 – 500 złotych.
Dodatkowy bonus jaki możesz otrzymać od Google dla nowego klienta – 200 zł do późniejszego wykorzystania w kampanii Google Adwords
Koszt obsługi – 200 zł (netto)
Całkowity minimalny koszt pakietu 300 zł (przy budżecie minimalnym 100 zł). Otrzymujesz za tą kwotę kampania w Google Adwords o wartości 300 zł wraz z obsługą.
Pakiet startowy zawiera:
Planowanie i dobór odpowiednich dla twoich potrzeb słów kluczowych, fraz do 1-6 grup reklam
Projekt reklamy tekstowej i lub displeyowej dla każdej grupy reklam.
Monitorowanie i optymalizacja kampanii w trakciej jej trwania.
Raporty o stanie kampanii wg potrzeb nawet raz w tygodniu oraz podsumowanie i zbiorczy raport na koniec kampanii.
W przypadku potrzeby zastosowania większej niż 6 liczby grup reklam każda dodatkowa grupa kosztuje 35 zł (netto).

Pakiet podstawowy Google AdWords:
Dla kogo? Dla każdego klienta.
Czas trwania kampanii – 1 miesiąc
Sugerowany budżet 500 – 2000 zł
Dodatkowy bonus dla nowego klienta nie posiadającego konta Google Adwords– 200 zł do późniejszego wykorzystania w kampanii Google Adwords
Koszt obsługi 250 zł + 10% budżetu kampanii (netto)

Pakiet podstawowy zawiera:
Planowanie i dobór odpowiednich dla twoich potrzeb słów kluczowych, 1-10 grup reklam
Projekt reklamy tekstowej i lub displeyowej dla każdej grupy reklam.
Monitorowanie i optymalizacja kampanii w trakciej jej trwania.
Raporty o stanie kampanii wg potrzeb nawet raz w tygodniu oraz podsumowanie i zbiorczy raport na koniec kampanii.
W przypadku potrzeby zastosowania większej niż 10 liczby grup reklam każda dodatkowa grupa kosztuje 40 zł (netto).

Większe zlecenia i kampanie są wyceniane wg indywidualnych ustaleń, proszę o kontakt info@reklama-internecie.pl

 

Summary
reklama w internecie, reklama w wyszukiwarkach
User Rating
5 based on 1 votes
Service Type
reklama w internecie, reklama w wyszukiwarkach
Provider Name
www.reklama-internecie.pl,
Area
Polska
Description
Płatne kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google – Google AdWords są znakomitym narzędziem do szybkiego pokazania twojej witryny na najwyższych pozycjach wyników wyszukiwania dla najważniejszych dla ciebie wybranych słów kluczowych i fraz. WYKONAMY I URUCHOMIMY TWOJE REKLAMY. Pomagamy w doborze słów kluczowych, optymalizacji, nadzorujemy reklamy i myślimy o tym co najlepsze dla twojej firmy.
%d bloggers like this: