Dlaczego powinieneś zacząć używać wideo marketingu.
Wideo nie jest już tylko elementem większej układanki zaczyna grać główną rolę i tak już zostanie.
Zarządzający Facebookiem przewidują, że w ciągu 5 lat będzie się składał całkowicie z filmów. Naturalne pozycjonowanie treści w Google jest mądrym posunięciem ale jeśli nie myślicie poważnie o używaniu wideo i o pozycjonowaniu filmów tracicie dostęp do drugiej co do wielkości światowej wyszukiwarki jaką jest Youtube. Według raportów HubSpot Research 54% konsumentów woli oglądać wideo niż czytać e-mail newslettery czy oglądać zdjęcia. Wideo zapada też lepiej w pamięć. 43% zapamiętanych filmów w porównaniu ze zdjęciami 36% czy tekstem tylko 18%.
8 Powodów dlaczego powinieneś zacząć używać wideo marketingu:
- 71% przebadanych specjalistów od marketingu potwierdza, że wideo ma znacznie większy współczynnik konwersji niż inne rodzaje treści. Klienci reagują lepiej i angażują się bardzie oglądając wideo.
- Wideo jest silnym narzędziem do wyzwalania emocji. Filmy poprzez obraz, ton głosu, muzykę, ekspresję twarzy pozwalają na natychmiastowe budowanie nastroju. A emocje co potwierdzają nawet specjaliści od marektingu B2B działają silnie na proces decyzyjny klienta.
- Filmy wideo przyciągają uwagę. Wideo jest zauważane bardziej niż inne media. W przeładowanym informacjami świecie przewaga w walce o uwagę klienta jest bezcenna.
- Większe zaangażowanie. Wideo osiąga znacznie lepsze wyniki w zaangażowaniu odbiorców niż inne formy prezentacji treści. Jeśli chcesz osiągnąć 10 razy większe zaangażownaie w mediach społecznościowych postuj filmy. Otrzymasz więcej polubieni, komentarzy, przekierowań i udostępnień.
- Lepszy współczynnik klikalności w newslettery. Używanie filmów w newsletterach pozwala podwoić ich oglądalność.
- Filmy dają większe możliwości badania i optymalizacji. Trudno ocenić czy czytelnik tekstu czytał powtórnie niektóre jego fragmenty i jaką część artykułu przeczytał. Filmy mają możliwość oceny jaki procent został obejrzany, ile było powtórzeń, jakie fragmenty podobały się najbardziej.
- Używanie filmów pomaga bardzo w naturalnym pozycjonowaniu strony. Jeśłi walczysz o pozycję w wynikach wyszukiwania Google nie może zabraknąć na twojej stronie filmów. Oczywiście trzeba je zamieszczać w sposób przemyślany i optymalizowany. Więcej wskazówek udziela Rand Fishkin CEO MOZ
- Produkcja filmów nie jest już droga jak kiedyś. Profesjonalne filmy na każdy temat są w zasięgu budżetu nawet małej firmy. Może ich z sukcesem używać gabinet dermatologii estetycznej, skup złomu, projektant wnętrz, hydraulik, firma tworząca tablice reklamowe, ogrodnik czy producent opakowań.
VIDEO DZIAŁA LEPIEJ NIŻ ZDJĘCIA
Nie wiesz skąd brać niezwykłe, wysokiej rozdzielczości filmy do swoich projektów marketingowych?
ZOBACZ – kolekcja 2019 filmów
Hi def videos
Copy right free
Royalty free
Nieograniczona liczba użytkowania
Licencja komercyjna
Używaj sam i dla Twoich klientów
Jakie typy filmów możesz tworzyć dla swojej firmy:
- Filmy demo. Filmy informujące jak działa produkt. Niezależnie czy jest to mikser, folia do tworzenia reklam czy aplikacja na telefon. Warto pokazać jak działa produkt, jak go używać, jak zmontować, na co zwrócić uwagę, jak konserwować…. Każdy film może być odpowiedzią na tysiące pytań potencjalnych klientów.
- Wideo Marki. Filmy o marce są zwykle częścią większej promocji. Pokazują wizję i misję firmy jej produkty i usługi. Celem filmów o marce jest budowanie świadomości, przyciąganie zainteresowania grupy docelowej
- Wywiady z ekspertami zewnętrznymi lub z wewnątrz firmy. Rozmowa z osobą znającą świetnie temat pomaga budować zaufanie wśród klientów.
- Filmy wyjaśniające. Ten typ filmów pomaga wyjaśnić widzom dlaczego potrzebują twoich produktów czy usług. Często pokazują osobę zmagającą się z problemem, którego rozwiązaniem jest zastosowanie twojego produktu czy usługi.
- Wideo z wydarzeń w firmie. Każde święto, rocznica czy nawet typowy dzień może być tematem filmu. Filmy zapraszające na szkolenia, konferencje.
- Animowane filmy są świetne do prezentacji trudnych do wytłumaczenia pomysłów, do pokazania liczbowych danych, uatrakcyjnienia statystyk
- Case study video i filmy z opiniami istniejących klientów zwiększają zaufanie . Zadowoleni klienci to najważniejsi promotorzy firmy. Nagraj ich wypowiedzi.
Porozmawiajmy
Summary
Article Name
8 Powodów dlaczego powinieneś zacząć używać wideo marketingu:
Description
Wideo nie jest już tylko elementem większej układanki zaczyna grać główną rolę i tak już zostanie. Zarządzający Facebookiem przewidują, że w ciągu 5 lat będzie się składał całkowicie z filmów. Naturalne pozycjonowanie treści w Google jest mądrym posunięciem ale jeśli nie myślicie poważnie o używaniu wideo i o pozycjonowaniu filmów tracicie dostęp do drugiej co do wielkości światowej wyszukiwarki jaką jest Youtube.
Według raportów HubSpot Research 54% konsumentów woli oglądać wideo niż czytać e-mail newslettery czy oglądać zdjęcia. Wideo zapada też lepiej w pamięć 43% zapamiętanych w porównaniu ze zdjęciami 36% czy tekstem tylko 18%.
Author
Agata Eigner
Publisher Name
REKLAMA-INTERNECIE.PL
Publisher Logo