Jakie rozmiary powinny mieć zdjęcia i filmy w reklamie na Instagramie
Wytyczne dotyczące rozmiaru zdjęć w Instagramie
Rozmiar reklamy graficznej w kształcie prostokąta (widok krajobrazu) dla Instagrama to 1200 x 628 pikseli.
Odpowiedni współczynnik proporcji to 1,9: 1.
Wszystkie formaty powinny być w formacie JPG lub PNG.
Wszystkie pliki obrazów mogą mieć maks. 30 MB.
Maksymalna liczba podpisów w obrazach i filmach to 2200 znaków, ale zalecane jest 125.
Rozmiar zdjęcia kwadratowego w Instagramie : 1080 x 1080 pixeli
Podobnie jak format krajobrazu, kwadratowy obraz na Instagramie koncentruje się na szerokości, ale zajmuje więcej miejsca w ogólnym układzie. Kwadrat nie wykorzystuje całej dostępnej przestrzeni dla posta na Instagramie i zwykle jest używany do obrazów portretowych.
Nie musisz się ograniczać do postowania obrazów w proporcjach poziomego prostokąta, ale upewnij się, że format kwadratowy nie przycina zdjęć niezręcznie.
Kwadratowa reklama graficzna na instagramie
Wskazówki dotyczące rozmiaru zdjęć
Rozmiar reklamy kwadratowej reklamy na Instagramie to 1080 x 1080 pikseli.
Odpowiedni współczynnik proporcji to 1: 1.
Obraz pionowy na Instagramie: 600 x 750 pixeli (minimalna rozdzielczość)
Prawdopodobnie najbardziej popularnym rozmiarem zdjęcia jest obraz w pionie. Wynika to z tego, że obraz jest ustawiony w momencie kliknięcia obrazu w aplikacji lub przesłania go. Jednak specyfikacja nie różni się znacząco od ogólnego współczynnika i rozdzielczości
Obrazy pionowe wymiary na Instagramie:
Rozmiar pionowej reklamy graficznej Instagrama w minimalnej rozdzielczości 600 x 750 pikseli (maksymalna rozdzielczość 1936 x 1936 pikseli).
Odpowiedni współczynnik proporcji to 4: 5.
Wskazówka: pamiętaj, że podczas tworzenia reklam w funkcji tworzenia reklamy można wybrać opcję przytnij obraz. Dzięki temu reklama będzie wyglądać dokładnie tak, jak zaplanowałeś.
CHCESZ KUPIĆ WYŚWIETLENIA I LAJKI NA INSTAGRAMIE KLIKNIJ TUTAJ
Nie masz pomysłu skąd brać genialne zdjęcia?
11 156 hi-res zdjęć z prawami do użytkowania dla Ciebie i twoich klientów.
Copy right free, Royalty free
Nieograniczony dostęp. Komecyjna licencja w cenie.
Kup świetną kolekcję
przyciągaj uwagę niezwykłymi ujeciami
buduj szybciej Instagram i Facebook
Rozmiary reklam wideo (filmów) na Instagramie
Czy wiesz, że jedna czwarta wszystkich reklam na Instagramie to pojedyncze filmy? Popularność wideo rośnie wszędzie również na Instagramie. Aby mieć pewność, że jesteś na szczycie strategii wideo, musisz upewnić się, że używasz odpowiednich rozmiarów i specyfikacji.
Poniżej różne rozmiary pojedynczych reklam filmowych:
Instagram Landscape (krajobrazowe) Video: 600 x 315 (minimalna rozdzielczość)
Podobnie jak obraz w widoku krajobrazu, filmy w tych proporcjach na Instagrama są przeznaczone do tego samego scenicznego celu.
Reklama wideo, film w proporcjach krajobrazowych na Instagrama ma rozmiar 600 x 315 pikseli (minimum)
.Właściwy współczynnik proporcji to 1: 91: 1.
Zalecane formaty wideo to MP4 i MOV.
Maksymalny rozmiar wideo dla wszystkich formatów to 4 GB.
Maksymalna długość filmu dla wszystkich formatów wynosi 60 sekund.
Maksymalne klatki wideo to 30 klatek na sekundę dla wszystkich formatów.
Instagram kwadratowy film rozmiary: 600 x 600 (minimalna rozdzielczość)
Niewiele zmian w stosunku do formatu wideo prostokątnego na Instagramie. Zwróć uwagę na to, jak reklama i wezwanie do działania pojawiają się na urządzeniu mobilnym żeby nie przyciąć niczego ważnego
Wskazówki dotyczące rozmiaru filmów wideo na Instagramie
Kwadratowa reklama wideo na Instagramie ma wymiary 600 x 600 pikseli (minimum).
Właściwy współczynnik proporcji wynosi 1: 1.
Pionowe wideo na Instagramie ma wymiary: 600 x 750 pixeli (minimalna rozdzielczość)
Jak widać formaty organiczne i płatne są podobne. W przypadku reklam wideo w pionie pamiętaj o zmianach rozdzielczości i współczynnika proporcji.
Pionowa reklama wideo na Instagramie to 600 x 750 pikseli (minimum).
Właściwy współczynnik proporcji to 4: 5.
STORIES czyli Historie i zamieszczane w nich reklamy na Instagramie
Ponad połowa marek publikuje regularnie historie na instagramie. Dodanie opowiadań spowodowało, że czas spędzony na Instagramie przez użytkowników wzrósł prawie o 28 minut. W swoich strategiach reklamowych w mediach społecznościowych możesz naprawdę wykorzystać Historie Instagrama.
Upewnij się, że masz odpowiednie rozmiary reklam na Instagramie:
Historie na Instagramie obraz ma wymiary: 1080 x 1920 pixeli
Historie na Instagramie mają wiele funkcji, dzięki którym reklamy z pojedynczym obrazem są idealne do kampanii marketingowej. Dzięki GIF-owi, naklejkom i markerom możesz łatwo skierować użytkowników do klikania lub przesuwania, by znaleźć więcej informacji.
Wskazówki dotyczące zdjęć w historiach na instagramie
Reklama graficzna Instagram Stories ma rozmiar 1080 x 1920 pikseli.
Właściwy współczynnik proporcji to 9:16.
Wszystkie formaty obrazów w historiach na instagramie powinny być w formacie JPG lub PNG.
Maksymalny rozmiar obrazu to 30 MB.
Wskazówka: reklamodawcy mogą chcieć ograniczyć nakładanie tekstu na obrazkach, ponieważ Menedżer reklam na Facebooku może odrzucić Twój obraz. Rozważ to również dla wszystkich formatów graficznych.
Historie na Instagramie reklama wideo: 1080 x 1920 pixeli
Według Social Media Week około 70% filmów z Instagram Stories jest oglądanych bez dźwięku. To naprawdę ważne, aby upewnić się, że Twoje filmy wyświetlają właściwą wiadomość.
Wskazówki dotyczące rozmiarów i formatów filmów wideo w Instagram Historie
Reklama wideo Instagram Stories ma rozmiar 1080 x 1920 pikseli.
Właściwy współczynnik proporcji to 9:16.
Wszystkie formaty filmów powinny być MP4 lub MOV.
Maksymalny rozmiar wideo to 4 GB.
Musi mieć rozdzielczość co najmniej 720p.
Rozmiary reklam na karuzeli Instagrama
Jedną z najnowszych funkcji reklamy na Instagramie są reklamy karuzelowe. Brzmi znajomo? To dlatego, że Facebook ma reklamy karuzelowe, które teraz są również dostępne na Instagramie.Ten typ formatu reklamy umożliwia markom prezentowanie wielu zdjęć lub filmów w jednej reklamie. To naprawdę najlepszy czas na reklamę na Instagramie.
Zobacz szczegóły pełnej specyfikacji poniżej: Reklama karuzeli na Instagramie ma wymiary: 1080 x 1080 pixeli
Wytyczne dotyczące obrazów reklam karuzelowych na Instagramie
Reklama graficzna karuzeli na Instagramie ma rozdzielczość 1080 x 1080 pikseli.
Właściwy współczynnik proporcji wynosi 1: 1.
Wszystkie formaty powinny być w formacie JPG lub PNG.
Maksymalny rozmiar obrazu to 30 MB na obraz / kartę.
Instagram pozwala na 2-10 obrazów / kart na reklamę.Reklama karuzeli na Instagramie: 600 x 600 (minimum)
Wielu użytkowników zapomina, że można użyć maksymalnie 10 filmów dla jednej reklamy! Upewnij się, że Twoja marka ma odpowiednią równowagę treści, aby nie przytłoczyć odbiorców w jednym poście.
Wskazówki dotyczące filmów wideo w reklamie karuzelowej na Instagramie
Reklama wideo karuzeli na Instagramie ma minimalną wartość 600 x 600 pikseli (maksymalnie 1080 x 1080 pikseli).
Właściwy współczynnik proporcji wynosi 1: 1.
Wszystkie formaty filmów powinny być MP4.
Maksymalny rozmiar wideo to 4 GB na wideo / kartę.
Maksymalna długość filmu wynosi 60 sekund.
Instagram pozwala na 2-10 filmów / kart na reklamę.
Wskazówka: podczas tworzenia reklam wideo z karuzelą na Instagramie musi istnieć miniatura. Zalecane proporcje tego obrazu 1: 1. Ponadto miniatury obrazów nie mogą zawierać więcej niż 20% tekstu zajmującego obraz.